MET hang(ende) mat - Reisverslag uit Naucelle, Frankrijk van Luud & Isar - WaarBenJij.nu MET hang(ende) mat - Reisverslag uit Naucelle, Frankrijk van Luud & Isar - WaarBenJij.nu

MET hang(ende) mat

Door: De Nees

Blijf op de hoogte en volg Luud & Isar

31 Juli 2007 | Frankrijk, Naucelle

Ies, ik ben blij dat je me alvast geintroduceerd hebt. mijn persoontje zit na een reis van 15 uur door la douce france idd in de middle of nowhere ergens in de Tarn. het huisje waar we in vertoeven was 5 jaar geleden nog een 50 jaar lang onbewoonde varkensstal met wooneenheid dat op instorten stond (zie fotos). familie Van Koperen vond dit echter DE perfecte plek. met een beetje hulp van buitenaf hebben ze het weten op te knappen tot wat het nu geworden is (zie fotos). echter: "het huis is nooit af" wat resulteert in het feit dat ik nu de achtermuur aan het voegen ben. buiten mijn dagelijkse bezigheden van in de hangmat liggen, nog meer in de hangmat liggen, zwemmen, ff in de hangmat liggen etc etc wordt er dus ook nog noeste arbeit geleverd. eigenlijk willen we dit perfecte leven niet opgeven, maar toch zijn er nog andere plannen. er liggen namelijk nog 2 snowboards in de achterbak van de auto en het plan is deze ook te gaan gebruiken in de franse alpen. wij vinden het wel een mooie bak, of het gaat lukken is natuurlijk nog de vraag, maar over 4 dagen reisen wij verder.

Ies en Roos, heul veul plezier nog! take care en tot lateeerrrrsss

• 31 Juli 2007 - 12:14

Leon:

arbeider...

• 01 Augustus 2007 - 09:09

John:

Maak wat moois van die voegen Luud, ze verdienen het na al die tijd.

• 03 Augustus 2007 - 11:33

Rins:

Hopi bon.. om toch maar even in de sferen te blijven.
    Jaloers, is ook wel hoe het genoemd wordt.

Praktisch vraagje:
    Wanneer kan ik jullie terug verwachten ivm een kijkavond die gepland moet worden? Kamer staat al op kamernet.

Homies for life! Rins

• 09 Augustus 2007 - 03:22

G-ilse:

OUWUUUUUH hoe was het boarden? xxxx

• 13 Augustus 2007 - 08:33

Les:

Boarden was toppertje, helaas wel dikke mist gehad, de alpen in de zomer is een mooie beleving!
    ook nog gewandeld, konden het pad niet vinden, dus dan maar een rode piste steil omlaag gelopen, is nie best! en hebben daar ook aan dirt track gedaan (= mountainbikje mee nemen in de 'ski'lift, helmpje op, en dan maar naar beneden gaan), super mooi, vooral toen het even had gemiezerd en sommige stukken toch wel iets te glibberig werden en mijn persoontje menigmaal onderuit is gegaan!

was allemaal goed lachs deze vakantie, hebben bij mijn ouders ook nog gekanoed met paar lekkere stroomversnellingen, en hebben dagje gehangen bij een of ander pretpark waar je kon wakeboarden, van een uberlange tokkelbaan gaan, een afdaling maken in een 'sleetje' waarbij je nog net niet uit de bochten vloog enzo, je weeeeeeeeeeeet.. nice fuckin'game!

Kortom: zeer gevarieerde vacancie, met een mooie stap avond in remunj als afsluiter!!

De Les

Luud & Isar

Beste goede vriendjes en vriendinnetjes, familie, collega's, professoren, verre buren en huisbazen!! Wij zijn er even niet, maar waar ben jij?? Deze site is voor alle mensen om ons te laten weten waar jullie uithangen en wat jullie uitspoken! Na een aantal oefenreisjes naar de UNI, snackbar, Utrecht, Amsterdam en later door Oost-Europa en Spanje gaan wij onze slippertjes nu testen op Aziatische bodem. Van deze test zullen wij uitgebreid verslag doen vanuit Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja. Mochten de slippers bevallen, dan zullen wij vanaf 5 april tot half juli de tests voortzetten op Curacao en tegelijk onze wetenschappelijke onderzoeksstage doen naar de angiogenese bij sikkelcelziekte (zie google). Aanstaande donderdag vertrekken wij om 14:30 vanaf Schiphol. Er rijden extra bussen vanaf Nijmegen Centraal. Alvast Een gezegend 2007 gewenst!! Luud & Isar